Kelionės planavimas:
Važiavimas realiu laiku:
Pildymas internetu
Mobilioji Švieslentė
Užsisakyk Parkavimą
Parkavimo leidimo galiojimo tikrinimas
Klientų aptarnavimo linija
8 800 12344
Kasos darbo laikas
I-IV 8:00 - 19:00
V 8:00 - 18:00

Lankytojų atsiliepimai

KKT
IP: 195.182.68.121      2017-12-13 16:10:48
Tomui…ačiū Jums labai už samoningumą. Dėl suprantamų priežasčių Jūsų žinutės nerodysime.
IP: 90.134.27.133      Klaipėdos , 2017-12-12 09:25:01
Laba diena, viešuoju transportu naudojuosi retai, bet kai vairuotojas visiškai negerbia keleivių, tai naudotis daugiau tikrai nebesinori. Laukiau 14 autobuso Arenos stotelėj važiuoti į Tauralaukį. Autobusas atvažiavo laiku 9:16, priėjau prie vairuotojo durų, o jos uždarytos, kol priėjau prie vidurinių, vairuotojas prieš nosį jas uždarė ir nuvažiavo lyg niekur nieko. Tiesiog absurdas.
2017-12-13 15:00:08

Vytautui… ačiū už informaciją. Aplinkybėms išsiaiškinti paprašėme iš vežėjo filmuotos medžiagos. Atsiprašome už nepatogumus.

KELIAUTOJAS
IP: 83.176.226.168      2017-12-11 19:07:18
Labai tikimės, kad keleiviams ir vėl nepakišite kiaulės sausio 1 d. pradėdami darbą žymiai vėliau nei įprasta. Bent vienas maršrutas kas 20-30 min. turėtų važiuoti iš pietinės į šiaurinę miesto dalį. Visus maršrutus pradėkite nuo 9 val. ar kada tik norite bet labai prašome bent vieną maršrutą (8 iki stoties geriausiai) palikite. Dėkojame iš anksto.
2017-12-13 14:59:40

KELIAUTOJUI…labai mažai keleivių tuo metu, tad ir autobusų atitinkamai išleidžiame mažiau. Šiais metais, sumažėjus maršrutinių taksi, jų leisime daugiau tačiau tikrai ne kas 20-30 min. Sekite mūsų informaciją.

IP: 78.61.19.207      Klaipėda, 2017-12-09 23:35:12
Renata-geriau būtumėte padėkoję,kad vairuotojas antrą kartą tame pačiame sustojime sustojo ir paėmė jus.Vairuotojas tik paragino,kad reikia greičiau lipti į autobusą,o ne miglinėti.Visi kiti jūsų samprotavimai apie kažkokius komfliktus tikras melas. Atsimink Renata,kad pameluoti gali tikvieną kartą,o melage liksi visą gyvenimą. Autobuso vairuotojas Stasys.
IP: 83.188.121.90      Klaipėda, 2017-12-08 13:19:53
13:12 bibliotekos stotelė link tauralaukio (14 autobusas). Jau įgriso vairuotojų įžūlumas. Atvažiavo trys autobusai, paskutinis buvo 14. Visada einu link autobuso,tačiau vairuotojai neįleidžia, pavažiuoja iki stotelės ir tik tada atidaro duris,todėl tenka eiti atgal. Šiandien laukiau,kol autobusas atvažiuos iki stotelės,o ne kažkur toliausiai per balą lipti. Atvažiavus autobusui buvau išvadinta pensininkė,kad nesugebu ateiti iki autobuso ir vairuotojui teko vairuotojui teko važiuoti iki stotelės. Šaukė ant manęs visų keleivių akivaizdoje. Ką tik vėl ant kitos merginos šaukė,kad ji laiku neįlipo. Jis pradeda važiuoti dar nespėjus įlipti keleiviui. Gal reiktų jiems asmeniškų paskaitų,kaip bendrauti su keleiviais. Už ką aš pinigus moku? Tikiuosi šio vairuotojo daugiau nematyti ir į skundą atsižvelgsit!!! Paniškai bijau lipti į autobusus,o jei mano nuolatinis nesupypsės,o jeigu dar kažkas blogai atsitiks. Ačiū už sugadintą dieną jau n-,tąjį kartą
2017-12-13 14:55:46

Keleivei…su vairuotojais šiuo klausimu dirbama – dabar jau specializuotus bendravimo įgūdžių ugdymo kursus organizuojame ne tik mes, tačiau ir patys vežėjai. Tačiau reikia pripažinti, kad įdirbio čia dar trūksta ir, kad dar užtruks laiko suformuoti atitinkamus įgūdžius visiems vairuotojams. Beje taisyklės numato, kad trečias į stotelę atvažiavęs autobusas negali nei įlaipinti, nei išlaipinti keleivių, o turi palaukti kol tai padarys prieš tai stovintys du.

Skaitytojas
IP: 86.38.130.243      Klaipėda, 2017-12-06 18:26:20
Nors Geležinkeliai ir panaikino rytinį traukinį, liko naktinis Vilnius-Klaipėda autobusas, atvykstantis į Klaipėdą 3:50. Labai patogus 4:00 iš stoties išvykstančio 8 maršruto laikas, tikimės, jo nepanaikinsite.
2017-12-13 14:54:15

Skaitytojui…tik šiam autobuso reisui keleivių mažokai.

Tomas
IP: 90.140.104.229      2017-12-06 16:32:12
Jūs apraminkit savo vairuotojus. Visą kelią kažkas jam nepatinka. Keikiasi visiems gerai pažįstamais keiksmažodžiais (čia jų negaliu vartoti), mergaitei pribegus prie durų, atidaro jas ir klausia "ko nori?" kas čia per kultūra? 2017.12.06 16:11 nuo Bijūnų link Jūrininkų. HGO137
2017-12-13 14:53:44

Tomui...ačiū už informaciją. Persiuntėme ją šį maršrutą aptarnaujančiam vežėjui KTKB „Gintarinis vairas“ ir laukiame jų situacijos paaiškinimo sprendimų. Atsiprašome dėl nemalonių kelionės įspūdžių.

IP: 78.57.198.240      2017-12-05 21:58:29
Laba diena, Jau ne kartą rašiau dėl rytinio 18 autobuso vėlavimo. Neapsikentę pradėjome vaiką vežti į mokyklą privačiu automobiliu, taip, aišku, prisidėdami prie dar didesnių automobilių kamščių. Kai perskaičiau, kad Jūs atsižvelgėte į skundus ir grafiką paankstinote, labai apsidžiaugiau ir tuo pačiu nustebau radus nepasikeitųsi autobuso laiką: Sen.Panevėžio st.7:24- Jaunystės st.7:33. O pirmadienį (2017.12.04) vaikas vėl vėlavo į mokyklą: 18 autobusas į Jaunystės stotelę atvyko vėluodamas 7 minutes (t.y. buvo 7:40), o Tilžės st.pasiekė vėluodamas 12 min. (t.y. buvo 7:55). Ar galite patikrinti, ar tikrai šis autobusas pradeda savo maršrutą laiku? O jei laiku- tai, ar galite iš tikrųjų paankstinti jo išvykimą, kad vėlesnėse stotelėse taip stirpriai nevėluotų. Būčiau tikrai labai dėkinga.
2017-12-13 14:52:53

Vilmai…kosmetinės 18-to maršruto korekcijos iš tikrųjų laukiamo rezultato nedavė. Jeigu atidarius eismą, Tilžės gatvėje, situacija iš esmės nesikeis, imsimės radikalesnių veiksmų. Atsiprašome už laikinus nepatogumus.

IP: 193.219.12.61      Klaipėda, 2017-12-05 12:53:51
Šiandien verpėjų st. 07:40 turėjęs važiuoti 41 autobusas pravažiavo 2-a eismo juosta nesustojęs. Vakar situacija buvo panaši, bet pamojus ranka pavyko tuo pačiu laiku, tą patį vairuotoją sustabdyti. Šiandien, deja, rankos mostai neveikė. Aš suprantu, kad dėl nenumatytų aplinkybių autobusai vėluoja ir atsilieka nuo grafiko, bet šitaip lėkti miesto gatvėmis, rizikuoti keleivių sveikata ir ignoruoti keleivius laukiančius transporto stotelėse švelniai sakant yra per daug. Ta pati situacija praėjusį penktadienį tuo pačiu laiku su 15A maršrutu - pravažiavo nesustojęs. Beje dėl 15A: kodėl jo maršruto numeris nėra apšviestas? Tamsiu paros metu iš toli jo tikrai nesimato.
2017-12-13 14:51:45

Arūnui…persiuntėme mes Jūsų informacija šį maršrutą aptarnaujančiam vežėjui UAB “Klaipėdos autobusų parkas” ir jie mus informavo, kad su vairuotoju šiuo klausimu buvo rimtai pakalbėta. 15A maršruto transporto priemonė netrukus bus pakeista, tada ir švieslentės problema turėtų išsispręsti. Atsiprašome už nepatogumus.

Vairuotojas ranka uždenginėja lyg ir gerai veikiantį e-skaitytuvą
IP: 193.219.187.225      2017-12-05 11:50:39
Šiandien ryte (2017-12-05) teko keliauti autobusu nr. 9 į šiaurinę miesto pusę. Tas reisas, kuris Smiltelės stotelėje turėtų būti 7:53. Ir tikrai keistai pasirodė, kad vairuotojas kelis kartus ranka uždengė e-skaitytuvo ekraną keleiviams lipant į autobuso vidų pro priekines duris. Bei keleiviams pamoja ranka eiti į vidurį - ten žymėtis. Tarytum norėdamas paspartinti įlipimą, nors ir tų keleivių nebuvo daug, nei ką. Tai juk matosi, kad e-skaitytuvas gražiai veikia, gražiai šviečia. Jeigu jis neveikia - na tai tiesiog išjunkit jį. Tuomet bus akivaizdus signalas, kad tikrai reikia eiti kitur. Tačiau dabar... nei pirmyn, nei atgal. Šiek tiek nepagarba keleivių atžvilgiu. Arba jeigu vairuotoją taip jau sistemingai erzina priekyje prie jo kabinos korteles glaudžiantys keleiviai, na tai permontuokit skaitytuvą kiek giliau į saloną. Ir viskas. Vietos bei stulpų juk yra. Vienintelis ką teigiamo galima pasakyti, kad vairuotojas vairuoja tikrai ramiai ir gražiai. Be nusiskundimų. Tik va toks e-skaitytuvo uždenginėjimas ranka pasirodė nei suprantamas, nei toleruotinas. Tai gal tuomet apskritai mums, keleiviams, nustoti glausti terminuotus ilgo laikotarpio bilietus prie e-skaitytuvo? Jei jau taip? Nes kam tuomet? Juk vis tiek formalumas. Pirmą kartą tenka susidurti su tokiu neįprastu keleivių gainiojimu. Čia gal pilnatis ir gruodžio tamsumos ūmai pradėjo veikti paslaugų teikėjus? Kad toks siurealus elgesys? Taip ir šypsaisi sau. Ačiū.
2017-12-13 14:51:08

Vairuotojas ranka uždenginėja lyg ir gerai veikiantį e-skaitytuvą…parodė vairuotojas iniciatyvą, kad keleiviai greičiau į autobusą įliptų… Įspėjome šį maršrutą aptarnaujančią bendrovę KTKB “Gintarinis vairas” dėl vairuotojo veiksmų. Apgailestaujame dėl šio nesusipratimo.