Kelionės planavimas:
Važiavimas realiu laiku:
Pildymas internetu
Mobilioji Švieslentė
Užsisakyk Parkavimą
Parkavimo leidimo galiojimo tikrinimas
Klientų aptarnavimo linija
8 800 12344
Kasos darbo laikas
I-IV 8:00 - 19:00
V 8:00 - 18:00

Lankytojų atsiliepimai

AMG
IP: 86.38.234.107      2018-04-22 22:09:50
1) Ar mikriukai gali anksčiau grafiko pravažiuoti stoteles? Būna kad anksčiau atvažiavę užsistovi stotelėje, senieji mikriukai važiavo greičiau. 2) Ar gali vežti stovinčius žmones? 3) Kada vėl važiuos 4A? 4) 2 perkėlos stotelėje nėra tvarkaraščių.
2018-04-23 12:34:29

AMG …1) Taip, išskyrus pirmąją; 2) Ne; 3) Priklausys nuo Pamario g. rekonstrukcijos situacijos; 4) ačiū, pataisysime, tačiau tokiais atvejais geriausiai skambinti 880012344.

Dainius
IP: 78.57.255.104      2018-04-22 09:49:59
Sveiki. Kodėl internetu negalima pildyti el. bilieto kortelės pinigais važiavimui maršrutiniu taksi ?
2018-04-23 12:33:26

Dainiui…truputi kantrybės.

Tomas
IP: 195.182.69.123      Klaipėda, 2018-04-20 02:56:14
Įdomi diskusija dėl Laukininkų gatvės, bet 100 % pamenu, kad iš Laukininkų gatvės važiuodavo mikriukas Nr. 4 į Girulius iš Laukininkų g. Smiltelės gatve, taikos prospektu ir toliau iki Girulių, kas vasarą tikrai būvo patogu! Taip pat važiavo mikriukas Nr. 10 iš Laukininkų g. I.Simonaitytės g. Statybininkų pr. toliau Taikos prospektu ir mieste nusukdavo į Liepų gatvę. Faktas kad tokie maršrutai BUVO.
2018-04-23 12:32:00

Tomui…tik skirtumas tas, kad mes kalbame apie autobusų maršrutų aptarnavimą ir jų važiavimui būtiną infrastruktūrą. O maršrutinių  taksi maršrutai per savo gyvavimą yra ir dar iš egzotiškesnių vietų, kaip  pavyzdžiui daugiabučių kiemais startavę. Dabar tokie dalykai nebeįmanomi. Nei vienas pareigūnas nebederintų tokių trasų.

IP: 90.131.34.55      Klaipeda, 2018-04-19 15:11:03
Eilini karta pasislykstejau Klaipedos viesuju autobusu vairuotojais. Apart to, kad retai kuris palauks kol senas zmogus ramiai nueis ir atsises jie puola vaziuot , kad zmones net krenta, susistumdo. Sikart apreke ir mane , uz tai , kad turejau 10 eu ir vairuotojas “neturejo” grazos. Praleidau pora zmoniu kurie pirkosi bilietukus tam, kad graza atgauciau ir ramiai vaziuociau, vietoj to , pinigus man mete ir dar buvau pasiusta taip sakant ant triju raidziu. :))) Nezinau juoktis ar verkt, bet tokie zmones daro geda ne tik sau, bet ir miestui. Vairuotojas vairavo 5 autobusa, buvo gan isskirtinos isvaizdos, ilgesniu plauku, taip pat muvejo nemaza auksini zieda su ryskia melyna akute. Tai ivyko siandien Balandzio 19 d. ~13:20h. Tilzes stoteleje.
2018-04-23 12:29:47

Marijai…Ačiū už informaciją. Persiuntėme ją šį maršrutą aptarnaujančiam vežėjui UAB “Klaipėdos autobusų parkas”. Atsiprašome už nepatogumus.

IP: 90.131.32.144      Klaipeda, 2018-04-18 15:29:36
Pamesta ruda pinigine 4autobuso gale su dokumentais HMP075 HMP076 14 10
IP: 86.100.133.12      klaipeda, 2018-04-18 14:33:48
Gerbiamieji kkt atstovai kontroliuojantis kontroles darba prasu vietoj 1eiultes pradedu darba pakeisti i kontrole ir issiuntus si pranesima bus viskas aisku del ju darbo ir laiko gaisinimo paskui tenka lakstyti ypac per pika.
2018-04-23 12:28:58

Nesitaiksiančiam…tokius techninius kalusimus spręskime oficialiais vidiniais komunikacijos kanalais.

RAILMAN
IP: 193.219.185.2      2018-04-18 13:49:37
O tai ką pasiūlytumėte jei traukinys atvažiuoja 22.12. Laukti iki 22.35? Šiuo atveju trūksta lankstumo. Na gerai maršrutiniai važiavo iki 22 val., nors nesutinku su tuo. Pernai vasarą tikrai jų budavo ir po 22 val. ir nereikia sekti pasakų. Bet savaitgaliais laikai nepatogūs, autobusų važiavimai net 17 val. kas 20 min. Prieš maršrutinių startą kalbate vienaip o po to jau kitaip.
2018-04-23 12:27:56

Railman…kam jau kam, bet tikrai ne geležinkelininkų atstovams mus kaltinti nelankstumu. Laikantis panašių argumentų galima paklausti, kodėl taip retai, nelanksčiais tvarkaraščiais ir perpildytais traukiniais važiuojate, pvz. į Vilnių? Kaip šioje sferoje dirbantys juk suprantate, kad jeigu po 22.00 valandos maršrutiniai taksi su savo maža vežimo savikaina nevažinėjo. tai leisti autobusą juo labiau neapsimoka. Tikrai nežadėjome leisti autobusų tais laikais, kai net maršrutiniams taksi važiuoti neapsimoka, nes pertvarkos tikslas – dar efektyviau išnaudoti viešojo transporto ridą. Savaitgliais tvarkaraščius tikrai pertvarkysime, bet įdomumo dėlei parašykite kuriuo laiku autobuso reikia laukti ilgiau nei 5 min.

Rasa
IP: 90.131.41.26      2018-04-17 18:38:28
Ačiū už mažuosius autobusiukus- tvarkingi, gražūs, net žvilga, pasirūpinta ir wifi. Labai aškus žymėjimas švieslentėse. Sėkmės jums ir toliau!
IP: 82.135.197.43      Klaipėda, 2018-04-17 13:16:09
Laba diena. Esu nuolatinė jūsų klientė, todėl naudojuosi nuolatiniu bilietu darbo dienoms bei tame pačiame elektroniniame biliete esu pasipildžiusi keleta kartinių bilietų. Šiandien (darbo dieną) važiuojant ryte 6 maršruto autobuse nuo mano bilieto nuskaitė kartinį bilietą. Analogiška situacija įvyko man perlipus į 10 maršruto autobusą. Taip išeina, kad už kelionę aš susimokėjau dvigubai, ir kas man tai kompensuos?
2018-04-18 13:35:56

Linai…jeigu bilietai iš tikrųjų buvo neteisingai nuskaityti, tai tikrai kompensuosime, tik reiks atvykti į mūsų Klientų aptarnavimo centrą, kuris randasi S. Daukanto g. 13A. tel. pasiteiravimui 365 093.

RAILMAN
IP: 193.219.185.2      2018-04-17 12:23:56
Tai kad nesimato.. kur tas 8 maršrutas po 22 val.? kada teiksitės pridėti? mums reikia dabar, o ne po mėnesio..
2018-04-18 13:34:12

RAILMAN…gal mes nesusikalbėjome, tačiau toje dienos dalyje, kai maršrutiniai taksi nevažiavo, tikrai autobusų neplanuojame dažninti. Po 22.00 val. autobusų užpildymas ir taip nėra didelis, išskyrus reisus iš karto po traukinio.