Kelionės planavimas:
Važiavimas realiu laiku:
Pildymas internetu
Mobilioji Švieslentė
Užsisakyk Parkavimą
Parkavimo leidimo galiojimo tikrinimas
Popierinių bilietų galiojimas
Popieriniai bilietai su LT nominalais galios iki 2016-12-31
Klientų aptarnavimo linija
8 800 12344
Kasos darbo laikas
I-IV 8:00 - 19:00
V 8:00 - 18:00
Svetainės lankomumas:
Iš viso:  5974409
Šiandien:  816
Dabar naršo:  14

Lankytojų atsiliepimai

Nėra
IP: 85.232.128.50      2017-01-28 18:10:35
Dainavos st. link LEZ'o nuplėšti tvarkaraščiai.
2017-02-02 09:28:17

Nėra…Ačiū už informaciją, jau sutvarkėme.

Keleivė
IP: 78.61.108.29      2017-01-28 15:39:28
Ar yra planuojama įrengti švieslentę Naujojo turgaus stotelese (ypač į centro pusę)?
2017-02-02 09:26:45

Keleivei…kol keičiamos susidevėjusios senosios. Naujos vietos – sekantis šio projekto etapas. Tačiau kol kas konkrečių projektų nėra.

Gintarė
IP: 78.58.32.173      2017-01-28 12:29:07
17 ir 18 autobuso vairuotojai elgiasi labai nekultūringai. 17autobusas visuoment iš stotelės pajuda 4-6minutėm anksčiau negu parašyta grafike.. Ir kai pamato atbėgantį žmogų, net nesustoja ir nelaukia. Taipogi 17 autobuso dažnai nebūna.. Jei keleivių būna mažai, tai nereiškia, kad gali nevažiuoti.. Gi žmonės būna susiplanavę savo laiką, o čia elgiamasi nežmoniškai. Per šią savaitę 2 kartus nebuvo.. Už ką jiems yra mokamas atlyginimas.. Gerbkit keleivius..
2017-02-02 09:25:13

Gintarei…sudėtinga ką nors pakomentuoti, nežinant konkrečių atvejų. Taip, nutrauktų reisų šiame maršrute, kaip ir kituose, pasitaiko, tačiau tai absoliučiai vienetiniai kartai ir vadinti juos sistema,  negalima, kaip ir kaltinti vairuotoją, kad specialiai nelaukia. Tai, kad autobusą mato keleivis, nebūtinai reiškia, kad keleivį mato vairuotojas.

GRETA
IP: 213.197.190.165      Klaipėda, 2017-01-27 08:59:09
Sveiki. Neištvėriau, ir privalau kažką parašyti, nors norėčiau šito išvengti. Nesenai atsikrausčiau iš Vilniaus, nors miestas didesnis, viešojo transporto sistema ten tvarkingesnė. Klaipėdoje vairuotojai dauguma pikti ir agresyvus, dažniausiai visada rėkia ir yra viskuom nepatenktinti. Aš daugiausia važinėju 8,10 maršruto autobusais. Mygtuko paspaudimo sistema norint išlipti, mano nuomone yra visiškai nepasiteisinanti. Arba ji turėtų veikti visose transporto priemonėse,arba išvis panaikinta. Nes arba mygtukas neveikia, arba jis veikia ir vairuotojas vistiek neatidaro durų. Tada kai nori išlipti, jis pradeda rėkti, kad spauskite mygtuką, nors mato, kad žmogus stovi prie durų ir nori išlipti, vistiek neatidaro durų ir nuvažiuoja toliau. Mano nuomone, visi autobusai privalėtų sustoti kiekvienoje stotelėje ir atidaryti duris nors ir nėra laukiančių žmonių.
2017-02-02 09:21:59

Gretai…mygtukų paspaudimo sistema tiek įlipant, tiek išlipant veikia daugelyje pažangių viešojo transporto sistemų. Nelabai suprantame, kokia problema Jums yra, prieš išlipant, paspausti mygtuką.

Purmalių gyventoja
IP: 78.57.255.233      2017-01-25 14:38:42
Ar gali 23 autobuso vairuotojas dirbti kasdien be išeiginių, atsakingai vežti vaikus į mokyklą? Jau pats vairuotojas skundžiasi keleiviams, kad negauna laisvų dienų. Jau taip kartojasi ne vieną mėnesį.
2017-02-02 09:20:44

Purmalių gyventojams…į tokius klausimus geriausiai galėtų atsakyti Darbo inspekcija. Iš Jūsų laiško sudėtinga suprasti apie kokias laisvas dienas rašote.

8E keleiviai
IP: 195.182.88.203      Klaipėda, 2017-01-23 16:35:21
Ar sustos kada 8E Luizos stotelėje? Labai palengvintų rytinę kelionę į darbą. Ačiū
2017-02-02 09:19:52

8E keleiviams…kol kas neplanuojame.

IP: 86.100.23.111      Klaipeda, 2017-01-22 17:29:03
2017.01.20 ryte 10 marsruto autobusai i Skulpturu parko stotele vaziuojant i naujus rajonus atvaziavo du is karto nes reiso 6.34 nebuvo, tad kitas reisas 6.47 jau buvo dviese. Kodel taip elgiamasi?
2017-01-24 09:44:48

Tomui…ar tikrai 2017.01.20?  autobusai šią dieną važiavo tiksliai pagal tvarkaraštį.

IP: 86.100.89.127      Klaipėda, 2017-01-21 11:15:53
Turiu tokią problemą - mano el. bilietas yra papildytas, tačiau skenuojant autobuse rodo, kad yra nepakankamas kredito likutis. O aš netgi čekį turiu, kad būtent ta kortelė yra papildyta. Ką daryti?
2017-01-24 09:43:05

Deimantei…sudėtinga kažką atsakyti nežinant kortelės numerio ir nežinant, kokį bilietą turite. Iš to ką Jūs rašote panašu į kortelės gedimą. Siūlytumėme atvykti į mūsų klientų aptarnavimo centrą S. Daukanto g .13A ir galutinai išsiaiškinti.

Spalvos
IP: 86.38.251.180      Klaipėda, 2017-01-20 21:10:24
Buvo žadėta, kad nuo sausio 1 d. visi autobusai bus perdažyti mėlyna spalva su geltonai raudona juosta viršuje. Tačiau 3 maršrutu iki šiol važinėja autobusas, nuspalvintas ne pagal reikalavimus. Kaip bus nubausta maršrutą aptarnaujanti įmonė?
2017-01-24 09:42:06

Spalvoms…gal galėtumėte parašyti šio autobuso valstybinį numerį.

14 keleive
IP: 78.57.196.26      2017-01-20 16:09:25
Žiūriu daug atsiliepimu apie 14 autobuso vairuotojus. Turiu ir aš vieną. Autobuso 14.20 sausio 20 d. Kurėno stotelej nebuvo. O kitas autobusas 14.36 žardės stotelėje neįleido mergaitės ir užtrenkė prieš nosį duris. O kas gražiausia vairuotojas pradėjo rūkyti likus dviems stotelėms iki galo. Na gal ir anksčiau, nes tik tada keleiviai suprato, kad vairuotojas rūko. Numeriai berods HOV 568
2017-01-24 09:41:34

14 keleivei …Ačiū  už informaciją. Apie  šį atvejį  informuosime vairuotojo darbdavius KTKB „Gintarinis vairas“, o patys skirsime daugiau dėmesio šio vairuotojo kontrolei.  Atsiprašome už nepatogumus.