Kelionės planavimas:
Važiavimas realiu laiku:
Pildymas internetu
Mobilioji Švieslentė
Užsisakyk Parkavimą
Parkavimo leidimo galiojimo tikrinimas
Popierinių bilietų galiojimas
Popieriniai bilietai su LT nominalais galios iki 2016-12-31
Klientų aptarnavimo linija
8 800 12344
Kasos darbo laikas
I-IV 8:00 - 19:00
V 8:00 - 18:00
Svetainės lankomumas:
Iš viso:  5974405
Šiandien:  812
Dabar naršo:  11

Taip reikia organizuoti viešąjį transportą į priemiesčius

Prieš penkerius metus Karklės bendruomenės iniciatyva prieš 5 metus pradėjo važinėti 24-ojo privežamojo maršruto autobusas į Klaipėdą. Radijo stotyje „Laluna“ bendruomenės pirmininkė Rasa Bučienė dalijasi maršruto organizavimo patirtimi ir teikė patarimus kitoms priemiesčio bendruomenėms, irgi norinčioms viešojo transporto į Klaipėdą:

„Pradėjome nuo to, kad kreipėmės į rajono savivaldybę, prašydami, kad svarstytų, kokios yra galimybės. Be to, kad į juos kreipėmės, taip pat bandėme dar ir kitą modelį: pabandėme 4-ąjį maršrutinį taksi nukreipti į Karklę, kad jis pratęstų maršrutą dar 5 kilometrus į Karklę. Bet tai – privati bendrovė, vairuotojas nesilaikydavo jokių grafikų, buvo labai nestabilu ir neužtikrinta, ir po keleto mėnesių mes pamatėme, kad toks modelis negali veikti.

Tada mes vėl kreipėmės į rajono savivaldybę ir pradėjome kartu svarstyti, kad galbūt įmanoma užmegzti bendradarbiavimą su „Klaipėdos keleiviniu transportu“. Tos diskusijos pagaliau tapo kūnu. Svarbiausia – važiuojant yra laikomasi su bendruomene suderinto tvarkaraščio. Svarbiausias kontingentas yra vaikai, todėl yra svarbu, kad jie laiku būtų nuvežami į mokyklą ir taip pat laiku parvežami atgal. O vasarą tvarkaraštis keičiamas atsižvelgiant į poilsiautojų srautus.

Naujasis maršrutas atliko ir svarbią socialinę funkciją: kaimas plečiasi, ne visi net ir kaimynai pažįsta vieni kitus. Vaikai važiuodami susipažino, susibičiuliavo, dabar draugauja ir laisvalaikiu.

Susisiekimas su Klaipėdos priemiesčiais ar sodų bendrijomis bus geresnis, jeigu pačios bendruomenės aktyviau rodys iniciatyvą. Taip nėra, kad valdžia nedirba žmonėms, jų nematytų ir jų negirdėtų. Žmonių pasiūlymai – ne priekaištų, o geranoriškai pateikti konstruktyvių sprendimų pavidalu sulauks atsako. Taigi pačios benduomenės turi išsidiskutuoti viduje ir jau su realistiškais pasiūlymais kreiptis į Klaipėdos rajono valdžią ir „Klaipėdos keleivinį transportą“.

Komentarai (0)